نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

نبرد پرسپولیس برای صدرنشینی

  • کد خبر: ۱۲۹۳۳
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
نبرد پرسپولیس برای صدرنشینی
پرسپولیس با ۳ امتیاز بازی با نساجی می‌تواند به ماندن کالدرون امیدوارتر باشد
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی یکی از مسابقات هفته دوازدهم بود که به علت آلودگی هوا لغو شد و سپس سازمان لیگ اعلام کرد این دیدار فردا برگزار شود، اما در هفته جاری نیز وضعیت آب‌وهوای تهران رو به وخامت رفته و نشانه‌های آن را می‌توان در لغو بازی استقلال با سپاهان و همچنین تعطیلی یک‌هفته‌ای مدارس پایتخت جست‌وجو کرد. پرسپولیس در ۲تقابل لیگ برتری در برابر نساجی شکست نخورده، اما در ۲فصل اخیر در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌های تحت هدایت مهاجری به پیروزی دست پیدا نکرده است. درصورتی‌که مجوز برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی صادر شود، این ۲تیم فردا در ورزشگاه آزادی سومین تقابل لیگ برتری را برگزار می‌کنند. نساجی که دومین فصل حضور خود در سطح اول فوتبال کشورمان را سپری می‌کند، در لیگ هجدهم ۲بار به مصاف سرخ‌پوشان تهرانی رفت که ماحصل آن یک شکست و یک تساوی بود. این ۲تیم در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که هدایت پرسپولیس بر عهده برانکو بود و نکونام روی نیمکت نساجی نشسته بود. در نهایت تیم میزبان با حساب ۲ بر یک به برتری دست پیدا کرد. علی علیپور و حامد شیری (گل به خودی) برای تیم پایتخت‌نشین گل‌زنی کردند و در سوی مقابل جورج گولسیانی، مدافع وقت نساجی، در دقیقه ۹۷ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد. دیدار برگشت، اما در حالی به میزبان نساجی و در هوای بارانی ورزشگاه شهید وطنی به انجام رسید که هدایت تیم میزبان بر عهده مجید جلالی بود. محمدمهدی نظری در دقیقه۱۱ نساجی را پیش انداخت، اما در دقیقه ۶۳ سروش رفیعی توانست فاصله ایجادشده را جبران کند و مسابقه با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید. همه گل‌های پرسپولیس به نساجی در نیمه دوم زده شده است. در سوی مقابل تیم مازندرانی باوجود ناکامی در کسب پیروزی، در هر ۲دیدار موفق شده دروازه پرسپولیس را باز کند. حال باید دید این‌بار رضا مهاجری می‌تواند مأموریت نیمه‌تمام نکونام و جلالی را تمام کند یا کالدرون همانند برانکو، همچنان تعداد باخت‌های پرسپولیس مقابل نماینده شهر خسته را در عدد صفر نگه می‌دارد. مهاجری فصل قبل در آخرین حضور خود در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به یک امتیاز ارزشمند رسید. ۲۱ اردیبهشت‌ماه همین امسال بود که ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی در برابر میزبان خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. جای کویتینگو در دقیقه۱۶ سبزقبایان را پیش انداخت، اما علی علیپور در دقیقه۸۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. جالب است که مهاجری در لیگ هفدهم نیز در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به‌عنوان سرمربی پدیده به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود تا نشان بدهد به این راحتی‌ها در برابر سرخ‌پوشان دست‌هایش را بالا نمی‌برد.

بازگشت ۲ بازیکن نساجی قبل از بازی با پرسپولیس
روز سه‌شنبه ۴ بازیکن نساجی (حسن جعفری، رضا علیاری، نوید عاشوری و میلاد سرلک) به‌صورت یک‌طرفه قراردادشان را با این باشگاه فسخ کردند. قائم‌مقام این باشگاه همان موقع اعلام کرد که در اعتراض به این موضوع به فدراسیون نامه نوشته است. در پی این اتفاق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون اعلام کرد که این ۴ بازیکن نمی‌توانند قراردادشان را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کنند و باید به تمرینات برگردند. دیروز و ۴۸ساعت مانده تا بازی پرسپولیس-نساجی در ورزشگاه آزادی، گویا نوید عاشوری و رضا علیاری به تمرینات برگشته‌اند، اما هنوز جعفری و سرلک به تمرینات اضافه نشده‌اند. مسئولان باشگاه نساجی این خبر را تأیید کردند و در پی برخورد با جعفری و سرلک هستند.

گلایه کالدرون از مدیرعامل
این همه در حالی است که پرسپولیس هم حال و روز خوشی را سپری نمی‌کند و هرلحظه بیم آن را دارد که گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی این تیم، بعد از این بازی به آرژانتین برود و رویه‌ای را در پیش بگیرد که استراماچونی آن را اجرا کرد. دیروز گابریل کالدرون در پستی اینستاگرامی از شرایط موجود باشگاه اعلام نارضایتی کرد. کالدرون که در ابتدای فصل جانشین برانکو ایوانکوویچ شده است، در شرایطی که در پایان جلسه با مدیرعامل تیم به نظر می‌رسید به دنبال راه تعاملی برای ادامه همکاری باشد، با انتشار پستی گلایه مستقیم خود را بابت برخی بدقولی‌ها اعلام کرده است. سرمربی آرژانتینی که اکنون موعد دریافت مبلغ ۴۰۰ هزار دلاری‌اش فرارسیده است، با توجه به خزانه خالی باشگاه راهی برای دریافت آن نیافته و طی جلسه‌ای که در باشگاه داشت، تنها موفق به دریافت مبلغ بلیت سفر تعطیلات سال نو میلادی‌اش که پیش از این از جیب پرداخت کرده بود، شد. کالدرون از زمان حضورش در پرسپولیس تا این لحظه موفق به دریافت ۱۸۵ هزار دلار شده و این در حالی است که او بابت تسویه کامل قسط اولش مبلغ ۱۱۵ هزار دلار و ۳۰۰ هزار دلار هم بابت قسط دوم که موعد آن فرارسیده، از باشگاه طلبکار است. با این حال باشگاه در مذاکره و جلسه روز گذشته خود به او وعده داده که در شرایط فعلی شاید موفق به پرداخت مطالبات باقی‌مانده از قسط اولش شود و او درصورتی‌که رضایت دهد، قسط دوم را هم قسطی دریافت کند! موضوعی که گلایه و نارضایتی کالدرون را از بدقولی و بدعهدی باشگاه به همراه داشته است. کالدرون همچنین بابت اینکه باشگاه در چالش بین او و بازیکنان مدافع کادرفنی نیز نبوده گلایه‌مند است و مطمئنا این مسئله نگرانی بزرگی بابت احتمال جدایی او همچون شرایطی که استراماچونی با باشگاه استقلال داشته است را در پی خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->